besökare

tirsdag 30. august 2011

Full av inspiration!!!

Nu är jag helt och hållet inspirerad

efter en fantastisk helg i Oslo:)

Var på Gave og Interiør messe på Lillestrøm och handlade

massa fint till butiken.

Nu längtar jag så tills allt kommer,

det blir som julafton då man

ska packa upp allt fint:)

På väg hem i bilen söndagskväll satt jag bara och tänkte på hur jag

skulle exponera och göra fint med alla dessa ting.

Som sagt....

Full av inspiration!!!


4 trender visades fram...


FOREST life

* Blader og fjær

* Jordfarger

* Kamuflasjeprint

* Skog og tretopper

* Fugle- og dyremotiver


MODERN nature

* Casual luksus

* Abstrakte mønstre

* Geometriske former

* Tre og årringer

* Pastellfarger

* Grått og hvitt


DELIGHT dècor

* Blomster og botanikk

* Fugler og fjær

* Elegant vintage

* Delikate rødtoner

* Fiolett og mahogni


NORDIC cowboy

* Variert stilblandning

* Mønstermiks

* Lek og humor

* Fargekick

* Strikk og folklore


Det ska bli en stor glädje att exponera alla varor,

jag bara älskar att exponera och skapa miljöer i butiken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar