besökare

fredag 30. september 2011

Borddekking i orange & grått.

I lördags hade min kära Kai 30 års fest ilag med

2 andra killar som också fyllde 30 år.

Då fick jag äran att dekorera borden

med lite blomster och lys:)

Använde mig av orange germini i grå rektangulära skålar

som inte tog stor plats på borden.

Till det hade jag mörkblå bär, orange solidago, nellik

och dekorerade med tillandsiamossa och silvertråd.

Matchande grå duk, servetter och lys i grått.


Kubbelys på grå zinkfat dekorerade med bär.







Vaser med en germini och mörkblå bär.

Lyskoppar från Lisbeth Dahl i matchande blå/grå färg.

På bordet hade jag lagt bär som en fin dekor.


















På scenen behövdes det lite lys så där satt jag två stora lykt.











Alltid fint med lys!

Här har jag gjort en mix av olika lyskjällor...

kubbelys och telys koppar i olika varianter.













Det är så kul att pynta bord!

Det behöver inte vara så mycket och inte så avancerat,

det bli ofta bra med det enkla.

Tillsammans skapar alla detaljer ett fint helhetsintryck!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar