besökare

onsdag 5. oktober 2011

Borddekking i rosa...

I söndags hade vi 30 års kalas för min kära man:)

Dekorerade i rosa toner, blomster, lys och servetter matchade såklart!


Glas på stett fyllda med olika blomster och pärlor.

Här har jag använt lyng, strå, sedum, aster, ros.


Små ljus i små ljusstakar från Lisbeth Dahl.

Dessa finns i 3 storlekar.

Jag använde mig av alla för att skapa en fin stämning över bordet

då de blev ljus i olika höjder.






Calla i en vacker mörkrosa färg.

Vannrör som jag klätt med silvertråd och lyng.






Jag tycker det är fint att använda blomster i olika höjder.

Här har jag använt blomster liggandes på bordet,

fint till dekorasjonerna i glas på stett.

Pärlor i dekorasjonerna och strött ut över bordet.








Glasen var dekorerade med en kvist lyng.


























Vackra och väldigt hållbara rosen "Labelle".













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar