besökare

mandag 31. oktober 2011

Julen är snart här...

Igår var jag, Kai och lilla Bonzo

i butiken och exponerade julvaror.

Bonzo är vår 6 månaders golden retriver,

han gilla och vara me å jobba på söndagar då han få lov att följa med:)

Som ni kan se till höger om Bonzo har jag fått in durance produkter till att tvätta kläder och golv igen,

hela huset luktar gott- en stor favorit!


Min kära Kai hjälper till med att hänga upp nya hyllor från I.B Laursen.
Väldigt fina!






Perfekt för mig med mer hyllor så jag får mer plats att exponera på!

Man skulle kunna säga att jag snart utnyttjat varje millimeter av butiken:)







Vackra kulor från THG.









I taket hänger hjärtan av korg, 2 storlekar-otroligt dekorativa.

Dessa kommer från THG.










Hjärtan i en fin matt silverfärg.

Dessa fick sin plats hängandes i en björk vid kassadisken.
Mycket kom på sin plats igår och mer ska idag!

Tänk snart är det jul:)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar