besökare

onsdag 16. november 2011

Inspirasjon från Göteborg...

Igår åkte jag och Kai till Göteborg för att besöka

ON Interiör

showroom och se 2 av deras butiker.

Vi va 21 stk. som hade blivit bjuden på resa,mat,hotell mm.

Vilken lyx:)!!

Intressat och träffa andra butiksägare från Norge och Sverige

som också säljer ON Interiör varor.

Hade en fantastisk buffe till lunch och en helt underbar middag på kvällen. Detta kallar jag god kundbehanling:)

Stort TACK till alla er på ON Interiör

som bjöd oss med på detta!!!


Dessa eleganta bestick och servetter får jag in efter jul.



Mera nytt som kommer till min butik efter jul:)












Mycket gott blev vi bjudna på...

Svenska cocosbollar, de är bara de godaste:)!!












Dessa små söta nissar kommer till min butik vilken dag som helst.












Här är vi på besök i en av ON Interiörs butiker i Göteborg.

Inspirerande att se andras butiker!!




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar