besökare

tirsdag 22. november 2011

Inspirasjonskurs inför advent...

I söndags var jag på juldemo/inspirasjonskurs

hos dessa duktiga tjejer-

Åslaug Hildre og Anne Kine Opstad Petterson.

Väldigt inspirerande att se deras fina dekorasjoner och peppande snack:)!!

Åkte direkt till Ålgård efteråt för att greja i butiken.

Men först hade jag & Kai en härlig julmiddag på Westernbyen,

måste ha lite å ladda upp med innan kvälls/nattjobb i butiken:)

1:a advent till helgen och jag längtar!!












































































































1 kommentar:

  1. Jag älskar stjärnor! De är perfekta! Och mycket dekorativa. Vilket bra jobb ... Jag har kärlek :-)
    Om jag har tid i morgon, "publiceras i min blogg vissa arrangemang i advent ...
    Hälsningar och vi ses snart!

    SvarSlett