besökare

fredag 25. november 2011

Inspirasjonskveld

Söta Benjamin & Sofie var med igår och lagade dekorasjoner.

Ni va jätteduktig:)!!

Detta tycker jag är fint att komma




hem till på trappen:)




En grupp med gran, juleros, svibel dekorerad med mossa och




ett hjärta med texten "god jul".
Vi ska inte glömma att göra fint ute också!




Det är ju ingångspartiet/trappen som är första intrycket när vi får besök.




Ni vet...




"man får aldrig en andra chans att göra ett första intryck".










Hyacinter i skål



dekorerade med mossa, snö, kongler, kulor, sten, glitter och orkideer.






Förjulsstämning i min butik:)
Denna vecka har jag haft 3 inspirationskvällar och ikväll ska jag ha den sista.



Detta är alltid lika kul tycker jag:)



Jag höll en demo för att visa lite inspiration och ideer.
Duktiga deltagare jobbar för fullt med att laga fina ting att ta med hem



för att pynta till advent.



Jag hade bakat lussekatter och julgodis som de bjöds på.



Till de hade vi såklart glögg och pepparkakor med ädelost!



Julmusik och grandoft...



för mig är detta jul:)


























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar