besökare

tirsdag 31. januar 2012

Inspirasjon från mässan:)

I helgen var jag och Kai som sagt på Gave og Interiør messe på Lillestrøm.

Där tog jag dessa bilder från företaget PDMD Collection.

De hade otroligt mycket fint!!!

När jag kom i deras monter sa jag bara: " owaow" :)

Jag skulle beskriva det som- elegant, lyx, stilfullt, mycket struktur i materialen och de lilla extra.

Här handlade jag en del godbitar:)

Tänk när jag få in detta och få exponera så stilfulla varor, jag längtar!





Se så elegant!

Så vill jag ha vid ingången till min nya butik som jag får snart:)

Ni vet ju att Stasjonen bygger ut och då ska jag ha dubbelt så stor butik, tänk va mycket fint jag kommer att få plats till då:)!!

















































Vill tacka FLORISS Drift för ett perfekt arrangemang- FLORISS treff 2012.

Tack alla ni andra som är med i FLORISS

som va med och skapade god stämning.

Så kul och inspirerande:)!!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar