besökare

søndag 19. februar 2012

Vårkänsla...

I slutet på veckan kom det fint väder och plusgrader.

Då ville kunderna ha lite vårkänsla i sina hem.

Pärlhyacinter blev populärt!

Här har jag satt de i ett fint glas från ON Interiör med texten

"there is no place like home".


Samma glas från ON Interiör fast lite större...

här har jag satt en orkidè "dendrobium" och dekorerat med

tillandsiamossa och gåsungar.
Gåsungar är så vårligt och fint, de gör liksom så mycket och passar till allt. Superfint i buketter för att göra lite mer utav tex. en enkel rosbukett.

Massa nytt från THG.

Se den härliga färgen, jag bara älskar den!

Stora koppar som jag lagat dekorasjoner i

med en stor vit ros, lite chryssanthemum, grönt, tillandsiamossa,

gåsungar och silvertråd.

Sen kan vi ha den härliga koppen till te:)

I bakgrunden äggkoppar, muggar till kafffe som jag lagat dekorasjoner i.






Denna klocka var jag bara tvungen ha med dessa ting,

den matchar ju perfekt:)

Den kommer från ett danskt företag...La Finesse och

har just kommit till butiken.

Ska lägga upp fler bilder från ting från de företaget,

de har sååå mycket fint:)

Nu hoppas jag på en fin vecka som kommer så vi få känna på ännu mer vårkänsla:)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar