besökare

søndag 25. mars 2012

Det är vår:)

Nu känns det verkligen som det är vår å de är härligt:)!!
Här har jag exponerat i lila,grå,blå toner.
Campanula, perleblomst, saint paulia, hortensia i en fin kombination.
Till det valde jag korg och zink och lite lys såklart för stämningens skull:)
Perleblomst i grå potte dekorerad med lite grå ull.
Keramik hjärtan från ON Interiör och lyslykt från Edelweiss.
Mini campanula-se så sött:)
Campanula i bakgrunden skymtar gåsungar.
Perleblomst i korg koppar.
Perleblomst i kronor dekorerad med ull och gåsungar.
Detta gjorde jag tidigare i veckan...
för nu är jag och min kära Kai på ferie/semester i Gran Canaria,
vi tog en nostalgitripp hit...de va här vi träffades:)
Veckan som gått har varit så fullt upp och jag fick gjort en massa i butiken, tog en massa bilder som jag tänkte lägga ut här under veckans gång.
För helt semester de kan jag ju inte ha:)
Nu ha vi haft vår första dag i solen, de va härligt!
Ha en bra söndagskväll!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar