besökare

mandag 16. april 2012

Beröm är bra!

Idag har jag haft en fantastisk måndag!
Det är så kul när jag får beröm...
En man från Dirdal ringde och beställde en dekorasjon, så säger han:
"jag ha hört att du är så duktig å laga massa fint, folk snackar om det".
Den mannen gjorde min dag:)!!
Senare på dagen kom en man in i butiken och berömde hur fint de var.
Han sa:" nydeligt här, du är så duktig på att ställa ut varer, exponerar så fint. Det är alltid något nytt, du ändrar om hela tiden".
Jag älskar mitt jobb å att hålla på i butiken är såååå kul!!
Helt fantastiskt när kunderna ger beröm, det gör att jag tycker det är ännu mer kul att hålla på i butiken.
Tusen tack till er goa kunder som är så snäll och ger beröm,
det betyder väldigt mycket! / Annica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar