besökare

fredag 7. juni 2013

Ny butik.

 Nu har vi flyttat in i vår nya lokal här på Stasjonen.
Jag och Kai och kära vänner började flytta butiken på lördagskväll sen fortsatte vi hela söndagen.
Måndagsmorgon öppnade vi i nya butiken. 
Denna vecka ha varit sena kvällar/nätter i butiken, mycket som skulle ordnas på det nya bakrummet. 
Tur jag ha världens bästa man som hjälper mig:)
Här kommer lite bilder från den nya butiken...

 Idag ha vi firat min nya butik och bjudit på
 kaffe och kake/tårta.

 Kära Kjersti som jobbar hos mig.



Massa nyheter från Durance.
Tack så jättemycket till alla som var 
med och hjälpte mig flytta butiken. 
Ni är guld värd!
Jag är så otroligt tacksam och lycklig som  har
 så fina vänner!!!
Hade aldrig klarat detta utan er.
/ Annica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar