besökare

torsdag 29. august 2013

Kommande nyheter til butikken:)

 Förra veckan var jag på 
Gave og Interiør messe i Lillestrøm.
Jag hittade jättemycket fint till butiken:)!!
Att gå på denna mässa är så otroligt inspirerande och jag bara älskar å shoppa:)
Nu ha vi mycket att se fram till i höst och vinter då det kommer in massa nytt hela tiden.
De är liksom som julafton för mig
 när alla pakkar kommer:)
Här kommer lite bilder från Hubsch, Madame Stoltz och Shishi...några av företagen jag handlat från.


 Mycket julpynt i naturmaterial- väldigt fint!

 Fina potter som ser ut som de är stickade,
 fint med struktur.
 Detta träd ser jag fram till att pynta med julpynt:)
 Lyktor och lysstakar i silver, guld och
 koppar/bruna färger.



 Fantastiskt mycket fint julpynt hos Shishi!
Jag längtar så tills detta kommer till butiken och
 jag få pynta advent å jul!!!



 Massa fina fåglar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar