besökare

tirsdag 8. april 2014

Vackra vårblomster i vårt hem:)

 Ha tagit in lite grenar från fruktträd ute hos oss. 
Så fint å se de springa ut:)
En stor vas i hallen fyllde jag upp.
 På köksön fick en bukett med
 fantastiskt doftande syrin stå.
Dessa finns att köpa som buntvara i butiken, 120:- också få ni stämpel såklart å var 6 bukett gratis.
Hade fri i lördags för första gången sen jag köpte butiken för 5 år sen.
(Jag ha ju haft fri nån helg ibland såklart, men då ha de alltid varit för att vi ska resa någonstans en weekend).
Men nu hade jag alltså fri å inget speciellt skulle ske denna lördag, jag hade bara fri.
Silje (min nya blomsterdekoratör som börjat hos mig) jobbar varannan lördag nu.
Detta va ju helt nytt för mig...lite rastlös...så de blev en tur till Stavanger.
Där köpte jag nya handdukar
 till vårt badrum-Lexington.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar