besökare

lørdag 12. juli 2014

Borddekking på min födelsedag.

 I onsdags den 9:e juli fyllde jag år,
 detta firades med min familj.
 Självklart måste jag ha blomster på bordet då:)
Så på morgonen åkte jag på en blomserbutik här i Örnsköldsvik- Blomsterhörnan å köpte blomster til min borddekking.
De blev chryssanthemum i mörk lila/rosa färg,
 lysrosa och limegrön. 
Den limegröna använde jag för att friska upp
 lite å bryta av de lila/rosa.
Några stora fina mörk rosa/lila roser.
Mörk rosa/lila astrantia och lite fyll-
 lysrosa limonium och gräs för lite sommarkänsla.

 Servetter hade jag tagit med mig från min butik.
Bloomingville ha så mycke fina servetter!
Dessa tyckte jag passa perfekt på en födelsedag-
 EAT WHAT YOU LOVE
När jag valde blomster utgick jag från dessa servetter, att de matcha i färg såklart:)

 Jag tycker de är fint med massa blomster- 
inte oväntat förstås;)
Fyllde massa små glas med vatten och satt blommor i.
En lite större rund skål fick sin plats
 mitt på bordet som fint blickfång.


 Härlig kombination av chryssanthemum,
 fin å dekorativ blomst som håller länge.
 Jag hade även spritt ut lite blomster
 som låg löst på bordet.
Tycker att de är som pricken över i:)

 2 silverljusstakar med vita ljus passade fint till detta.




Här är min kära brors barn som är väldigt förväntansfulla inför kalaset:)
De va också med å hjälpte till sa de...
"vi fyllde glasen med vatten".
Bra me hjälp å härligt å stå ute å jobba med detta  i solen å få lite färg samtidigt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar