besökare

søndag 31. august 2014

Gave og Interiörmesse.

 Jag ha varit på Gave og Interiörmesse i Lilleström.
De va så mycket fint och inspirerande!
Ni kan ju förstå att jag handlade en hel del-
jag som gillar shopping:)
Åkte dit torsdagsmorgon och hem torsdagskväll,
 här gäller de å vara effektiv!
Hade så mycket bestillingar till flera bryllup og borddekking till ett firma så jag hade bara
tid å vara borta från butiken en dag.
 Men de gick ju jättebra me
bara en dag på mässan:)!!
Jag fick handlat massa fint så nu ha
 vi mycket att se fram till.
Redan nu börjar de komma varor så
 vi packar upp för fullt.
Här kommer lite bilder från mässan
 på varor jag köpt in...
 Handlade så fina bord på Indoor Outdoor,
de på övre bilden.
En härlig grå blå färg.
Dessa lyskoppar som blänker va så fin!
 Köpt väldigt mycket fina kulor och pynt på Shishi.
Mycket gick i koppar/guld/brons färger.



 Dessa känner ni igen...
De va så populär förra året att de sålde
slut me en gång.
I år kommer de i flera färger.
Jag köpte in alla färger, så då ha vi å välja på efter tyck och smak:)

 Massa fina kulor i härliga färger.
 Snart kommer påfyll med choklad i
 olika varianter till butiken.
Några känner ni igen som jag haft
tidigare och några är ny.
En fin tilläggs gave å ge till blomster:)




 Här kommer lite bilder från Bloomingville`s monter.
Där är de så enormt mycket fint!
Jag beställer varor därifrån hela tiden för att fylla på, de är så populär!



 Handlade dessa fina hus i tre olika
färger hos Festival.

 Nu få jag in dessa koppar och burkar igen som många frågat efter.


 House Doctor hade mycket fint.
De stå redan en pall i butiken som vi ska
packa upp imorn.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar