besökare

søndag 14. desember 2014

Advents tider:)

 Tänk....i dag är det 3:e advent.
Detta är bara en helt fantastisk tid på året!
Nu ha jag haft jul demo för Ålgård Hagelag,
Orkide foreningen i Rogaland och 2 stk. inspirasjonskvällar i min butik.
Alltid kul att kicka igång julen med såna kvällar:)
Nu är det fullt upp i butiken med att laga massa dekorasjoner, buketter och julegrupper.
Jag, Kjersti, Silje och Gry står för dekorasjonerna och buketterna och min mamma är hos mig i butiken och lagar alla julegrupper. Bra med lite extra hjälp från henne då det är jul, det är 5:e julen nu hon är och hjälper mig i butiken.
I dag ha vi haft söndagsöppet på AMFI Ålgård.
Min otroligt duktiga och fantastiska extrahjälp Anna ha hjälp mig i dag.
Nu bli det å slappa lite och ladda upp för
en ny vecka.
Ha en fin söndagskväll allihopa:)
/ Annica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar