besökare

torsdag 31. mars 2016

Ny butikk.

 Här stå jag med en helt obeskrivlig känsla över att få öppna min helt nya butikk å att så mycke kunder kom på åpningen. Vilken lycka!!!
 Rogaland kaffihus va på plats i min butikk å bjöd mina kunderna på kaffi.
 Obed begravelsebyrå va på plats i min butikk.
 Vi ha samarbeid med de å ha lagat en katalog.
 Här kommer lite bilder fra butikken.

 På åpningsdagen hade jag 40% på alle interiörvarer.



 Vackra interiörtulipaner i vase fra housedoctor.
 Jag bjöd också på cupcakes- mums:)
 Roser i mängder til en helt otroligt billig pris!
 Gott utvalg i snittblomster og färdiga
dekorasjoner og buketter.
 Gull ballonger og plakater som matcha til kassadisken som är i gull.
Vi hade alla en gull fjäder som halsband, för temat i butikken är fjädrar å gull:)
Durrance produkterna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar