besökare

torsdag 7. juli 2016

Nora`s 1 års kalas.

Vår älskade Nora ha haft sin 1 års dag.
Så här hade jag pyntat kakebordet.
Stativet ha min kära Kai lagat som jag sen pyntat med blomster i små vaser.
 
Små vaser med nellik,fresia,nigella,chryssanthemum,matricaria,
limonium,hjertestrå.
 
 
Nostalgi med flaggan "har den äran" som stå
längst bak til vänster på bordet,den hade alltid jag
 i mina födelsedagar som barn.
Lysestakar fra Bloomingville finns i butikken.
 
 
Kanin muffins.
Dessa va väldigt kul å laga,
enkelt men tidskrävande:)
 Etagefatet finns i butikken
 
 
Ahlgrens bilar pannacotta og små flaskor med rabarbra saft.
 
 
Nora helt fascinerad av ballongerna.
 
 
Tårtan.
 
Jag älskar å matcha som ni kan se:)
Allt gick i lysrosa og lysgult.
En helt fantastisk dag ilag med familjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar