besökare

søndag 17. juli 2011

vårt bryllup...

Eftersom jag lever en dröm- att vi har gift oss...måste jag dela med mig några fler bilder från bröllopsdagen:)

Det var så otroligt kul att laga till allt till vårt bryllup!
Temat var rosa, romantiskt, massa blomster.
ALLT var matchat in i minsta detalj:)!!
Lysrosa och detaljer av cerise för att bryta av och skapa en fin helhet.
Diamanter, strass, silvertråd, ull och spets användes som dekor
för att skapa fina blickfång och effekt.
Massa lys i borddekkningen i olika varianter för att skapa den

rätta stämningen och få lys i olika nivåer. Jag tycker det är väldigt fint!
Lokalen var dekorerad med massa vitt tyg för att skapa en

romantisk lite lyxig känsla.
Alla stolar var dekorerade med en stor vit rosett.
Jättemycket blommor såklart:)!!
Konservburkar som jag tagit bort etiketterna på och dekorerat med spetsband, diamanter och strass. Dessa fylldes med blåbärsris, roser och limonium. Sen hängdes de upp på kyrkbänkarna som fin dekor i kyrkan i rosa ullband.






Gladiolus längs med kyrkgången gjorde en så fin effekt!







Detta va den bästa dagen i vårt liv!

Helt fantastiskt som ett riktigt sagobröllop.

De innehöll allt vi någonsin önskat oss!

Tänker tillbaka på denna dag hela tiden,

ha svårt att smälta allt vi fick uppleva.

Vilken fantastisk familj & vänner vi har!!!

Jag är lycklig:)!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar