besökare

søndag 22. juni 2014

Borddekking i lysblått og vitt.

I fredagskväll hade jag förening hemma hos mig och då hade jag pyntat bordet så här...
 Peoner i små vaser med ett blågrått
 transparent band runt.
Små söta lysblå fåglar.
 Ha klippt av en silvertråd planta och fäst detta silvergrå runt glasskålar med silvertråd.
I skålarna är det lysblå hortensia och eucalyptus.
Små vaser med hortensisa.
 Glasfat på stett med lysblå hortensia, dekorerad med silvertråd planta och silverkrans blad, 
diamanter och silvertråd.

 Kubbelys i 2 storlekar och telys.
På bordet hade jag spritt ut blad av silverkrans.

Jag älskar å duka bord me blomster å pynt:)!!
Denna vecka som gått ha varit fullt upp med skolavslutningar å alla som ska ha blomster å ting att ge bort, övriga bestillingar å 3 bryllup. 
Våren är en härlig tid- alltid något som sker:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar