besökare

søndag 10. juli 2011

Borddekking i vårt bryllup...





Glasflaskor för vatten som dekorerades med spetsband och ull.




Steelgrass för att skapa en extra touch och effekt i dekorasjonerna.






Den cerise vanda orkidèn bröt av fint mot de lysrosa blomsterna.


Jag satt först i alla lysrosa blomster sen i med cerise vanda orkidè och nerine- de blev som "pricken över i" då det bröt av,


man såg alla blomster mycket bättre och det blev en helhet.







3 vaser satt ilag med en grenstomme som jag lagat av silverpil

som knöt detta samman till en dekorasjon.

Grenstommen var dekorerad med diamanter, strass, rosa ull och silvertråd.

Sen satt jag olika blomster i vaserna i rosa toner...

hortensia, roser, limonium, nerine, steel grass och vanda orkidè.















På stolarna var det knytit vitt tyg som stora rosetter.

Tack min snälla vän Sandra för att du klippte till allt detta tyg

i remsor och knöt dessa rosetter!






















Mera detaljer:) små vaser i rosa med roser och limonium.







































Överallt var det blommor:)!!

I gangen in till lokalen hade vi bytter klätt med vitt tyg fyllda med blomster. Lokalen var fylld med massa vitt tyg för att skapa

en riktig romantisk fin känsla.


Tack min goa vän Elvan för allt jobb du la ner i att dekorera med tyg i lokalen!
Tack min kära vän Frida för allt du fixa med och dekorera i lokalen!



Tack Fridas föräldrar Gunilla & Bengt för all hjälp

med ljusslingor, duka borden mm.


Tack snälla mamma för allt du hjälpte till med och de goda bröllopstårtorna!


Tack söta Nina för all hjälp med handling och hjälp med dekorering!




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar