besökare

søndag 10. juli 2011

Min brudebukett-"Sweet Avalanche".









Många gånger tycker jag att det rena enkla är det fina!


Därför valde jag att göra min brudbukett med bara roser


"Sweet Avalanche"


sen dekorerade jag brudbuketten med massa bling bling,grenstomme av silverpil, hjärtan på tråd.


Min brudklänning var ju väldigt mycket i sig själv, håruppsättningen och sminket,örhängen, armband gick i stil till klänningen


och det tema som var för bröllopet.


Många fråga mig:


"hur vill du ha din brudbukett, du som jobba med detta måste ju


ha svårt å välja å bestämma dig".


Men vet ni vad...


det var ett klart val på en gång då jag bestämt mig för klänningen.


Jag tänkte utifrån den vad som skulle passa bäst.


Detta är min stil:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar